Emma truitjes!

Onlangs zag ik op Instagram een Emmatruitje passeren uit een stofje van Eva Mouton dat ik hier ook nog had liggen. Een echt kerstig stofje, dat ik vorig jaar kocht, maar niet direct verwerkte. Ik kocht toen ook een tweede print, die al even weinig 'zomer' uitstraalt dan het eerste. :)

Die foto was een schop onder mijn kont, want niet (zo heel) lang daarna had ik ook mijn twee stofjes omgetoverd tot Emmatruitjes!

Het zijn echt mega comfy truitjes! De mouwen zijn aan de lange kant hier, maar da's lekker gezellig, toch?



Ik weet wat hier tijdens de komende weken vaak uit de kast gaat komen!




Voor al mijn lezers veel liefde en geluk in 2018!


PS:
Patroon: Emmatrui, gratis patroon van Griet Desmedt
Stof: Eva Mouton, gekocht bij miss Anais

3 opmerkingen

  1. Wat een leuke truitjes en... ook voor jullie fijne feesten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk duo zo. Prettige feestdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook al gewerkt met beide stofjes, dus ik geloof zeker dat ze comfy zitten. Dankzij jou schaam ik me nu ook al minder, want de roze stof werd hier ook pas nu in november verwerkt tot een jurkje.

    BeantwoordenVerwijderen