nieuwe kleertjes voor Cezar

De klaspoppen dit jaar bij Sam in de klas zijn Nellie en Cesar. Volgens Sam gaat Nellie eerst met de meisjes een weekend naar huis en Cezar met de jongens en wordt er daarna gewisseld. Nellie kregen we dan ook al op bezoek, hier kan u er meer over lezen.

De vrijdag voor de vakantie kwam Sam supertrots met Cezar naar huis. Ehm... Toen ik vroeg of alle jongens van de klas Cezar dan al mee naar huis hadden genomen, zei ze van niet. "Maar ineens kwam het hondje uit de zak!" Het hondje, dat is Sam haar symbooltje in de klas. En elke vrijdag wordt uit de zak van Nellie en uit die van Cezar een symbooltje getrokken om te beslissen welk kindje de pop mee naar huis mocht nemen. Vreemd vond ik dat wel. Maar misschien was het opgezet spel van de juf omdat ze merkte dat Nellie nieuwe kleertjes kreeg en vond dat Cezar ook wel toe was aan een nieuwe outfit? Nu, als dat zo is, moet ik haar gelijk geven hoor. Die arme Cezar zijn garderobe was dringend toe aan vervanging en aanvulling.

Even een 'voor- foto'...
U ziet: een kapot jasje van beertje Paddington, een kapot hoedje van hetzelfde beertje, dat bovendien over Cezar zijn ogen hangt, een (te) kort truitje van Winnie the pooh, een zelfgemaakte slab, twee broekjes en twee hemdjes, ik vermoed ook gemaakt door handige mama's, maar al even geleden... en een kapot boekje waarin we onze foto's moeten plakken en moeten schrijven wat we met Cezar deden dat weekend, kapot gemaakt door een klasgenootje, als ik Sam mag geloven.

Ja, hier was wel wat werk....
Hij kreeg twee nieuwe lange broekjes:

en een shortje:

Ook een pyjama had hij nog wel echt nodig:

En verder maakte ik nog twee andere truitjes:

Oh ja, en en nieuwe jas (met passende kap) want die van Beertje Paddington was wel echt versleten...



Het schriftje, dat 'maakten' we ook... Ik verknipte een kaft met inslagkleppen en plakte er van die plastic kaftfolie over. Dan nieuwe nietjes erin en klaar.

En vandaag mag Cezar weer mee naar school met Sam! 
Ik hoop dat de juf blij is met deze kerstcadeautjes!

De patroontjes voor het broekje en truitje tekende ik zelf.


14 opmerkingen

  1. mor je hebt hem keihard verwendt!!!
    Jij top mama!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kei mooi , ik heb wel interesse in de patroontjes als da mag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, ik kreeg dezelfde vraag. Mag ik aub ook jouw patroontjes? Dankjewel al! feliend@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wat mooi! zou je mij ook de patroontjes kunnen doormailen? ik wil graag als 'dankjewel' cadeautje op het einde van het schooljaar kleertjes maken voor nelly en cesar! (zou het t-shirtje van cesar ook passen voor nelly?)

    merci

    tamara_deschamps@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zou ik ook de patroontjes mogen van de kledij? Hier ook een Cezar die aan nieuwe kledij toe is! :)
    talithalanckaert@gmail.ocm

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo wat mooi allemaal had ook graag de patroontjes
    veraverbeeke349@qmail.com
    Dank u wel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zelf een poging gedaan om cezar nieuwe kleren te geven ... totaal mislukt. Zou jij aub de patroons willen doorsturen? Alvast bedankt, mvg Kimberly
    Kimberly.martens@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh hoe mooi is dat.
    Bestaat er een mogelijkheid dat ik de patroontjes van je zou kunnen krijgen??
    Hier zijn Nellie en Cézar van het weekend geweest, maar wat zagen de kleertjes er erg uit.
    Groetjes Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo meneer / mevrouw,

    Heeft u een dringende lening nodig om een bedrijf te starten, of heeft u een lening nodig om te herfinancieren, heeft u een lening nodig om schulden af te betalen? Heeft u een lening nodig om een auto of huis te kopen? Zo ja, maak je geen zorgen meer, wij bieden alle soorten leningen tegen een betaalbare rente zonder kredietwaardigheidscontrole !!! neem vandaag nog contact met ons op via e-mail: sabinhelps@gmail.com whatsapp op +79267494861

    Dank je.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo, ik wil dit medium graag gebruiken om een leningmaatschappij met u te delen die mij helpt een commerciële lening te krijgen met begrijpelijke voorwaarden. ze bieden alle soorten leningen aan.
    E-mail contact: infomichealfinanceltd@gmail.com
    of WhatsApp +14699724809.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dag iedereen

    Mijn naam is Kristof Ryken, ik kom uit België en ik woon in de stad Antwerpen. Ik heb online naar een lening gezocht en het enige wat ik krijg zijn oplichters, maar ik vond dit leningbedrijf genaamd Patricia Kingsman leningbedrijf en ik heb mensen online zien getuigen over er waren goede daden, dus ik besloot het te proberen of ik weer gelukkig zal zijn, dus vroeg ik een lening aan van 350.000,00 euro en de leningverstrekker, mevrouw Patricia Kingsman, verzekerde me dat mijn lening binnen 8 uur op mijn bankrekening zal staan, dus vandaag zoals ik was aan het werk zag ik dat mijn bank me een bericht schreef dat er een bedrag van 350.000,00 euro op mijn rekening staat en ik bedank Patricia Kingsman omdat ze echt is, dus als je een online lening nodig hebt, laat je dan niet oplichten zoals ik, solliciteer bij dit bedrijf, want zij is de enige echte bedrijf dat online lening verstrekt. Hun e-mailadres is patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Patricia God zal u en uw gezelschap zegenen

    Mijn naam is Renate Peeters. Ik kom uit Almelo, Nederland, ik heb niet veel te zeggen, iemand die een echte lening nodig heeft zonder dat u wordt bedrogen, moet een aanvraag indienen bij Patricia Kingsman, want ik heb vandaag een lening aangevraagd bij dit bedrijf nadat ik zoveel goede en prachtige opmerkingen over dit bedrijf heb gelezen. Ik vroeg een lening aan om mijn schulden te betalen en ik had alleen 50.000 euro nodig omdat ik een deel van dat geld ook zal gebruiken om het schoolgeld van mijn kinderen te betalen. Terwijl ik dit op internet schrijf, heb ik vandaag net mijn lening van dit bedrijf ontvangen en ik ben zo blij dat ik nooit had gedacht dat ik ooit weer gelukkig zou zijn, want ik heb veel meegemaakt en ik dank God voor Patricia Kingsman. God zal haar zegenen en zijn bedrijf voor het toveren van een glimlach op mijn gezicht. Dus iedereen over de hele wereld uit Nederland en andere landen die een lening nodig hebben, uw helper is hier en het bedrijf is Patricia Kingsman. hun zakelijke e-mailadres is Patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    Nogmaals, God zegene je Patricia Kingsman en moge je lang leven om mensen te blijven helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heeft u met spoed een lening nodig? Bieden wij een persoonlijke lening aan? Zakelijke leningen? Hypotheek? Landbouwleningen? Studielening? Gecombineerde leningen? Vrachtwagenleningen? Autolening? Hotelleningen? Leningen herfinancieren? en meer schoolleningen? Eerste leningen? .Wij bieden 2% rente! Neem contact met ons op: (dakany.endre@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen