Hermientjes voor Sam

Stephanie had op de blogmeet al eens laten vallen dat ze bezig was aan een nieuw patroon, namelijk dat van een rompertje.

Toen de testerscall kwam, meldde ik mij dan ook meteen aan.
De voorbeeldfoto toonde zowel een jongen als een meisje en ik zag verschillende mogelijkheden: gewone body'tjes voor Noa én body's voor Sam, om te gaan turnen.

Ik mocht voor Sam testen, in maat 110 dus, en zij draagt haar twee body's met heel veel plezier elke woensdag op de turnles.

Ik maakte een body met spaghettibandjes in een stofje met pandaberen:


Helemaal turnproof!



Ook de gewone versie met enveloppehals en korte mouwtjes maakte ik, maar dat body'tje vond ik nie toen ik moest inpakken voor de fotoshoot :) De enige foto's  die ik ervan kan tonen zijn deze snel genomen foto's...




Ik broed nog op een derde, met een mooi kraagje eraan, maar dan moet ik toch het stuk tussen de benen nog aanpassen zodat dat beter aanpast. Nu is er nog steeds ruimte voor een pamper en 'bloest' het daar dus nog wat. Met een shortje of rokje erover zie je dat natuurlijk niet, maar als ze het zo draagt wel.

Het patroon is te koop bij de Stoffenmie (hier) . En er loopt een superleuke wedstrijd / bloghunt waar je hier meer informatie over kan lezen.
De prijzen zijn niet van de poes!
1e prijs = een workshop voor 2 personen + het patroon
2e prijs = een bon t.w.v. 50 euro van Stoffenmie + het patroon
3e prijs = het patroon

Lees je nu pas iets over deze wedstrijd en denk je dat je te laat bent om deel te nemen? Nee hoor, tot 24 december 2016 kan je je antwoord doorsturen, en je kan op elk moment inspringen.
Op 25 december worden de winnaars bekend gemaakt.

Doe je al mee aan de wedstrijd?
Op de blog van Marie-Paule mag je het antwoord zoeken op vraag nr 7:
--> Hoe heet de broer van Suze, die model staat voor Hermien?

Veel succes alvast!

PS:
Patroon: Herman en Hermien, hier te koop
Stof: flamingo's van stoffenspektakel, panda's van Droomstoffen

locatie eerste reeks foto's: sporthal Rode Loop, Merksem

5 opmerkingen

  1. Dat die rompers ook als turnpakje kunnen dienen, daar stond ik zelf niet bij stil tijdens het ontwerpen! Goed idee! Bedankt voor al je werk, Davina!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. keitof zeg! ik zag het al her en der, maar omdat we zowel wat uit de baby's zijn op dit moment, dacht ik niet dat het interessant zou zijn. Maar zie ik hier ineens een turnpakje, maatje 110. wordt toch nog interessant dus! deze exemplaren zien er alvast leuk en mooi en comfy uit!

    BeantwoordenVerwijderen