jurkjes voor een kleine meid

Vrijdag mocht ik nog eens een baby'tje vasthouden, nog geen 2 maanden oud. Kleine Martha had nog niet veel jurkjes en dus maakte ik er alvast twee voor haar.

Het eerste is het gratis patroon van Sisko by Mieke, genaamd Janneke.




Ik maakte de 6-9 maanden, maar merkte achteraf dat hij even groot (of klein?) viel als het andere jurkje, maat 3 maanden...

De tweede is de Lila dress van compagnieM, maat 3 maanden. Ik maakte het basismodelletje, met stopplooi en flapje.
Schattig hè!

En zo moeilijk voor te stellen dat mijn kindjes ook ooit zo klein zijn geweest...

stof Janneke: overschotje van deze Lotta jurk (en er is nog...) 
stof Lila dress: gekocht op Stoffenspektakel (er is nog een jurk voor mij uit geknipt ook die ik nog ineen moet zetten...)
patronen: zie links in blogbericht

1 opmerking