Lara jurk

Deze jurk wil Sam elke dag aan doen. Op mijn vraag wat ze dan precies zo leuk vindt aan de jurk, antwoordde ze: "de kap". Ik besloot dan om een tweede Lara te maken, deze keer in een maatje groter, 110/116.

Ik liet haar een stofje kiezen, maar dat viel even tegen. Slechts 3 stoffen uit mijn voorraad hadden de juiste lengte om de jurk uit te knippen. Zij koos voor effen roze. (of course...)
Van dit jumpsuit had ik nog een reepje over dat ik besloot te gebruiken voor de boordjes. Zo wordt dat roze roze toch ietwat gebroken.







De jurk zit goed, al waren de mouwen wel een cm of 5 te lang.
Om het vele roze op het rokgedeelte nog wat te breken, sneed mijn Cameo een bambi'tje uit dat ik er nog op flockte.


stof: effen roze: overgekocht
stof: bambi's: Cas & Nina - al een tijdje geleden
patroon: Lara jurk, hier te koop (hier vind je een Nederlandstalige tutorial)

6 opmerkingen