Cameo 52 weken project: week 37

In plaats van af en toe een Cameo update te plaatsen, ga ik gewoon elke zondag publiceren welke inzending ik heb ingestuurd voor mijn 52 weken project.

Voor week 37 is het deze:


Ik maakte een aantal vinyl stickers voor op Sam haar boterhammendoosje. Ze koos die - uiteraard - zelf. Een snel, maar leuk werkje. En zij vond het zalig om mee te stoefen op school. Ah ja, want zo heeft niemand anders dezelfde.

Van de voorbije weken hebben jullie deze nog te goed:

- week 35: een lampje voor de verjaardag van ons buurmeisje Amalia

- week 36: de Bambi flock van op dit jurkje, de Lara die ik onlangs maakte.

1 opmerking

  1. Leuk zeg! Het lijkt mij voor sommige projectjes zo praktisch! Al denk ik niet dat ik het voldoende zou gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen