Cameo update

Jullie hebben nog een paar inzendingen tegoed van mijn 52weken project, dat ondertussen meer dan halverwege is, woohoo!

week 22: onze voordeur versierde ik voor de feestdagen met statische vinyl. Naderhand kon ik deze netjes weer op de folie hangen voor volgend jaar :)

week 23: op de workshop van Atelier Tien werkte ik voor het eerst met de print & cut. Deze twee werden uitgedeeld aan voor ons heel dierbare mensen.

week 24: een geëtste spiegel (ook gedaan op de workshop van Atelier Tien) om als cadeau te geven aan mijn schoonouders

week 25: cadeautje voor nichtje die houdt van pinguins. Het lampje komt van bij Ikea. Je ziet eigenlijk dezelfde pinguins, maar aan de achterkant van het lampje zie je ook hun achterkant :)

week 26: cadeautje voor neefje die fan is van de Hulk. Mocht ook niet té eng zijn, want we willen dat kind nu ook niet bang maken in zijn slaapkamer :)

week 27: We hebben een nieuwe bewoner in ons huis. Gelukkig hangt hij (of zij?) wel netjes de was op aan de lijn! 

week 28: dino mopje, vond ik wel passend in deze tijd van Valentijn :)

4 opmerkingen

  1. Oh, die moet ik ook eens doen!!! Dat muizenholletje! Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, vooral die pinguinlampekap vind ik geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat muizenholletje doet me helemaal aan de Efteling denken. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow! Ik ben nog echt een Cameo-leek! Geef jij zelf geen workshops ;-)? Hint hint ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen