nog eens een swappeke

Ik ging niet meer meedoen met swaps, maar maakte toch nog eens een uitzondering. Uit het groepje 'naaien voor zwangeren' groeide een ander, select groepje waarin we onderling ook eens swapten. Niet met iedereen, maar als ik het zo lees, zijn er wel mensen die nu al spijt hebben dat ze niet mee deden en dat een volgende keer wel zullen doen.

Ik kreeg een pakketje van Liese:
 een geflockt T-shirt, lintjes, stofjes, een speciale kamsnap, een grote slab, een kroontje, hartjes en een zakdoekenhoesje:

 en een kader voor fotootjes:

Ik maakte een pakje voor Charlotte:
- een kussen voor haar tripp trapp (zij heeft een naturelle kleur). Ik gebruikte een katoentje en blauw ribfluweel.

- Met de overschot van het stofje maakte ik nog een Daltonbroekje, omdat zij ook wasbare luiers gebruikt voor haar zoontje.

- Met mijn Cameo maakte ik deze strijkapplicatie nog om te strijken op een shirtje dat hij bij het broekje kan dragen:

3 opmerkingen

  1. Prachtig!! Dat kussen voor de triptrap staat hier ook op het to-dolijstje. Welk patroon gebruikte jij? En wat als vulling?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het patroon is van Lolika en het is gevuld met kussenvulling. Gewoon opletten dat je niet te veel neemt :)

      Verwijderen