Secret Spring Swap 2015

Voor de laatste keer schreef ik me in het Facebookgroepje Swapperdeswap in voor een ruil.
Ik kreeg dit pakketje van Melissa Verhulst:
totaalpakketje
een mandje om de pampers in te bewaren, handig!
Nik kreeg een tas omdat het zo'n superpapa is!
Noa kreeg een cape, momenteel gebruikt als lakentje

leuk kaartje erbij!

Sam kreeg een rokje, dat moest natuurlijk direct aan!
Ze zorgde ervoor dat iedereen van het gezin een pakje mocht opendoen!

Dit gaf ik aan Leen Luwaert, een juf die houdt van retro:

portemonneetje voor klantenkaarten
tutorial
kaartjes laten lamineren
stof: gevonden in stoffenbak :) - magnetisch knoopje gekocht bij Topknop Merksem
memoryspel met bijpassend zakje
tutorial
stofjes: restjes (sterrenstof is een kussensloop van Zeeman geweest)
lint van zakje: Veritas
onderzetters van vilt
tutorial
vilt gekocht bij Ava


3 opmerkingen

  1. Joepie! Ik was de gelukkige die jouw pakje mocht ontvangen! Ik ben er echt blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke spulletjes allemaal :)

    Creatieve groetjes,
    Het hele Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen