dan toch maar begonnen aan het Jackie winterjasje

Ik ben dan toch maar begonnen met knippen voor het Jackie winterjasje.
De buitenstof is stof van Chanel, die kocht ik bij little Vixen:












De binnenstof is een langharige witte fleece, van een dekentje van Zeeman ofzo.
Nu moet ik dus alleen nog op zoek naar gematelasseerde stof, zoals in het patroon van de Jackie vermeld staat, om de mouwen te voeren zodat het nog goed schuift.
Daarvoor zal ik toch nog eens langs Kapellen moeten rijden.

Mijn naaimachine moest binnen omdat hij bij het opwinden van de spoel bleef haperen, maar ik heb hem na een dag al terug. Gelukkig, want straks ga ik voor de Peter Pan Sinterklaasactie zwarte pietenpakken enzo naaien, dat is eens iets helemaal anders! :) Er moeten nog kragen aan T-shirts gezet worden, gele stukken uit broeken zijn aan vervanging toe en er moeten nieuwe poefkes genaaid worden. Vrijwilligerswerk naar mijn hart dus!

Sam had vandaag fluodag op school. Ze moesten om ter fluo'st naar school. Ik denk dat het opzet wel gelukt is :)

En voor de rest kijk ik uit naar volgend weekend, we gaan met een aantal collega's naar Maastricht. Een keertje ertussenuit, leuk (en luxueus) hotelletje, kamer van 7, zalig! Ontspannen, shoppen, lekker eten, ietske drinken... Meer moet dat niet zijn!

Ik ga dan wel niet kunnen naaien, maar ook van zo'n dingen kan ik ongelofelijk genieten! En mijn schoolwerk, dat zal er maandag ook nog wel liggen... :)

Geen opmerkingen