mijn nieuwe liefde(s)

Gisterenochtend, bij openingstijd, stond ik bij naaimachinekliniek Braspenninckx te Merksem. Ik zou er de Pfaff Expression 3.2 nog even willen testen voor ik besloot hem aan te kopen.

Ik stond eigenlijk wat p(f)af (hehe, vergeef me de woordspeling) over al zijn mogelijkheden. Dat ding is gewoon een halve computer! Zo veel functies en zo veel dingen die je per functie dan ook nog eens kan aanpassen, dat zal wel wat studeren worden :)

Ik kon niet anders dan ze kopen, zo'n geweldige machine! De meeste voetjes zaten erbij en die moest ik dus niet opnieuw kopen, alleen een blinderitsvoetje heb ik er nog moeten bijkopen - en nieuwe spoeltjes. Maar daar heeft Braspenninckx mij een mooie geste gedaan, aangezien ik er ook al mijn overlock kocht denk ik :)

Maar ze is echt goed, mijn nieuwe liefde! Ik kijk er naar uit om de tafeltent af te maken nu.
Ben ondertussen ook aan een T-shirt bezig (Doris), maar ik zit vast bij de mouwen, dus daar moet ik de tricotsteek weer lostornen (yuk!)

En over die andere nieuwe liefde, ook mede de reden dat mijn blogberichtjes (en mijn naaitempo) zijn verminderd, heb ik het binnenkort nog wel eens.

Ik ga me zo dadelijk klaarmaken voor een 'weekendje' met 't ventje. Hij heeft alles geregeld, dus ik weet van niets. Ik weet alleen dat we tegen deze middag vertrekken en morgenavond weer thuis zijn. Spannnend! :)

3 opmerkingen