Cambridge was...

... een geweldige nascholing!

Een oproep aan alle leerkrachten Engels dus, als je hier volgend jaar iets van hoort, een week nascholing in Cambridge, niet twijfelen, maar doen!
De lessen waren perfect afgestemd op wat we op voorhand ingestuurd hadden, beter kan toch niet?

Nu ja, een beetje meer vrije tijd had ik wel kunnen appreciƫren, maar daar komt hopelijk volgend jaar wel verandering in.

En zoals mijn leerlingen vandaag even opmerkten, uiteindelijk was ik daar om te leren en geloof me, dat heb ik gedaan!

Mijn hoofd zit vol nieuwe ideetjes, nu nog alles uitwerken! :)

Veel liefs

Davina

Ik plaats nog wat sfeerbeelden, om u toch een beetje te laten meegenieten van de omgeving, foto's van mijn notities zijn bijlange na niet zo interessant voor u ;)
Bell School



Geen opmerkingen