Laat de zomer nu maar komen!

Eén blik in de kleerkast van Noa leerde mij al snel dat hij nog geen kleren heeft voor de zomer. Er liggen nog wel wat T-shirtjes in die momenteel nog passen, maar dat is helaas geen garantie voor binnen een paar maanden.
Een nieuwe garderobe diende zich aan, vond ik.



Ik maakte als probeersel een Domi in shortvorm in maat 98, en maakte daar dan ook maar ineens een eerste Regem bij in dezelfde maat. Helemaal gekleed in Sofilantjes dus!


Na het passen van zowel de Domi als de Regem in maat 98 moest ik besluiten dat het shortje goed werd bevonden qua maat voor binnen een paar maanden, maar dat ik het shirtje toch in een maatje kleiner moest knippen. De Regem valt blijkbaar nogal groot uit. En laat mijn ventje dat nu net niet zijn, groot :)



Ik probeerde een beetje van win win te doen, door shortjes te maken die met meerdere shirtjes te dragen zijn.


PS: 
Patronen: Domi Sweatpants en Regem shirt, beiden van Sofilantjes
Stoffen: busjes van de Stoffenmadam,
              space kids van textielstad,
              Paw Patrol van Mon Depot
              leeuwtjes komen van Roos en Violet, ze zijn een overschotje van deze lange Domi












2 opmerkingen