de AWS, oftewel All Weather Sweater

Afgelopen zaterdag vond de tweede naaidag plaats die ik organiseerde. Ditmaal nog iets dichterbij mijn deur, in de chirolokalen in Merksem.
Buiten het feit dat we het er niet helemaal goed verwarmd kregen, vond ik het een zalige dag.

Ik denk wel dat ik het slechtst voorbereid was van alle dames die aanwezig waren. Allee, op naaigebied dan, haha :)

Ik knipte welgeteld 1 ding, een probeersel op verschillende vlakken.
Het nieuwe patroon van byevamaria, de AWS - ook wel bekend als All Weather Sweater, werd geknipt in maat S. Ik verlengde al maar vast 5cm, aangezien haar modellen 1m65 zijn en ik 1m71.
Op vrijdag tijdens mijn middagpauze nam ik snel een fiets van school en reed ik naar misses Needle in Turnhout, voor bijpassende boordstof.
Op zaterdagochtend (jawel, de ochtend van de naaidag) sneed mijn cameo nog de tekst die ik op de sweater wilde drukken :)

Na veel getetter en een middagpauze was ik uiteindelijk rond drie uur klaar met de sweater. Laat je dit niet afschrikken hoor, zonder opdruk en met betere voorbereiding zit jij er vast niet zo lang aan. :)

Volgende week komen er twee lieve collegaatjes bij mij thuis ook een gezeefdrukte sweater maken, dus ik moest mij toch wat voorbereiden hè!

De tekst verliep niet zo heel vlot, maar ik ga me er niet verder aan storen en de trui zal hier zeker en vast gedragen worden.

Commentaar? Nope, not today. :)


PS:
Patroon: All Weater Sweater, een gratis patroon van byevamaria
Stof: tricot van bij de Stoffenmadam, boordstof van misses Needle
         opdruk met zeefdrukkit van Bobbinhood 

40 dagen bloggen: 35/40
skipdagen: 2/6

5 opmerkingen

  1. Leuk geworden, ik ben grote fan van de kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof! Ik heb er ook een klaar, maar moet de opdruk nog erop zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was een geweldig leuke dag! Dat we dan niet zo productief zijn maakt dan helemaal niet uit!

    Ik vind de sweater heel leuk geworden, 't zijn mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen