voornemen 8: check!

Mijn achtste voornemen was om mijn fourniturenbakken eens uit te mesten en zodoende ook meer orde te creëren in de chaos.

Ik toon u graag een paar fotootjes van 'tijdens'.






Dat uitruimen was écht nodig.
Ik vond dingen terug waarvan ik niet wist dat ik ze had, kreeg nieuwe ideeën om dingen op te gebruiken en voelde me weer even een kind met het (her)ontdekken van zoveel leuke dingetjes.
Ik ruimde ook goed op hoor. Sam werd blij gemaakt met wat prulletjes, en de prullenmand ook. Een deel nam ik mee op naaiweekend in de hoop dat ik daar nog iemand blij mee kon maken. Wat daar door niemand gegeerd was, ging ook in de vuilnisbak.

Morgen post ik een overzicht van mijn stofjes, want die sorteerde ik ook. :)


40 dagen bloggen: 6/40
skipdagen: 0/6

1 opmerking

  1. Het voelt zo lekker als alles weer een plekje heeft. En nu zo houden ;) De trolley van Ikea heb ik ook (in roestbruin) Bovenop mijn naaimachine en naaispullen, midden tekenspullen en onderop haakspullen. Blijmakers zijn het. Ook je opgeruimde kast met stoffen.

    BeantwoordenVerwijderen