aankondiging naaiweekend + update goede voornemens

First things first: een naaiweekend! 

Normaalgezien ga ik 3 x per jaar op naaiweekend en dat vind ik ideaal: februari - juni - oktober.
Nu viel dit jaar ons weekend in oktober weg en probeer ik er dus zelf eentje op poten te zetten.

In juni zitten wij in de Remise in Heibrand. Super gezellig, kleine groep, goede locatie, degelijke kost. En voor een beperkt budget.

Remise was helaas niet meer vrij in oktober, dus ik moet proberen het Weihuis te vullen. Daarvoor gelden dezelfde voordelen, alleen dat daar een minimumbezetting van 30 mensen geldt.

Ik nam alvast een optie, en die is nog een week geldig. Heb je dus nog niets gepland in het weekend van 5-7 oktober (waarschijnlijk niet, aangezien het nog ver in de toekomst ligt?) en zegt een naaiweekend op die locatie je wel iets? Aarzel dan niet om mij te mailen aub. Ik zou binnen een week toch redelijk zeker moeten zijn dat ik aan 30 personen zal geraken.

Reclame maken mag uiteraard ook. Mensen ronselen ook. :)

update goede voornemens

1. Een maand lang geen stof kopen: CHECK!!! Ik weerstond in januari ALLE solden! En ik maakte dat in de weinige dagen februari ook al goed. 6 meter stof (voor €30, kan je niet sukkelen hè!)

2. Niet meer voor Sam naaien: IN PROGRESS - so far, so good

3. Een broek voor mezelf maken: Deze ligt op mijn bord voor de Sew Challenge die ik volgende week maandag moet publiceren. Ik vrees echt dat ik er niet ga geraken, maar ehm... work in progress!

4. 600 volgers krijgen: /

5.  Samen naaien: IN PROGRESS gelukt op 14/1, en nog eentje gepland op 17/3. En hey, op een naaiweekend kunnen we veel samen naaien hè 

6. Sew Challenge heropstarten: CHECK! Eentje in februari en eentje in april. 

7. 'Meer volwassen' naaien en bloggen: Nog niks geblogd, maar wel bezig aan winterjas en broek.

8. Fourniturenbakken uitmesten: /


9. 'Naaikamer' functioneler inrichten: /


10. Meer effen stof kopen: FAIL (tot nu toe 6 m printjes. Maar mooie, zo'n mooie! :D) 


11. Een winterjas voor mezelf maken: bijna CHECK. Ik moet nog omzomen, en de knoopsgaten en knopen doen.

12. Vijf ongebruikte patronen maken: IN PROGRESS: jas 1, broek 2. 


Ik vind dat ik echt nog niet zo slecht bezig ben! 

1 opmerking

  1. Goed bezig met de voornemens :-)
    Een volledig weekend ... dat zie ik niet zitten in het schooljaar.
    Ik ben een woosie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen