een truitje zonder en een truitje met...

... watervalhals!

Ik besloot mijn geliefde truitjespatroon van Ottobre Workshop 303 wat aan te passen, zodat ik er een truitje met een watervalhals van kon maken. Altijd die V-halsjes, ik begon dat een beetje beu te worden.

Vooraleer ik mijn waaghalsschoenen aantrok, maakte ik uiteraard eerst nog eentje zoals het moet, om er weer wat in te komen. :D



En kijk, ik kon het nog, haha. :)


Daarna volgde ik deze tutorial van Bernina om een patroon aan te passen naar een watervalhals.
Voor een eerste keer vind ik het echt wel best goed gelukt. Misschien probeer ik het een volgende keer net iets dieper uit te snijden, maar voor mij voelt het zo prima!


Wat vinden jullie? Geslaagd voor een eerste keer? 


PS:
Patroon: Ottobre Workshop 303, aanpassing watervalhals van deze tutorial
Stof: appeltjes van Cas en Nina, flamingo's van Stofrenke

6 opmerkingen

  1. Zo mag je er nog wel maken, het staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Keimooi exemplaar met die watervalhals !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben fan van de waterhals versie. Die tutorial kende ik nog niet, leuke tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    บอลพรุ่งนี้

    BeantwoordenVerwijderen