getest Straight Skirt LKC

Ik blijf nieuwe ontwerpers leren kennen, danzij de tags van (naai)vriendinnen in verschillende FBgroepjes. Deze keer vestigde Barbara mijn aandacht op Little Kiwis Closet (LKC) uit Nieuw-Zeeland.

Ik mocht voor haar de Straight Skirt testen, maar was de blogtour helemaal uit het oog verloren en blog zodoende nu maar onder het motto 'better late than never'.

Sam kreeg voor dit rokje ook weer haar deel in de keuzes:
- ronde zakken of rechte? Ronde
- een korte rok of een langere? Een langere

Et voila. Ik haalde een mintkleurig dun tricotje uit de restjesbak en aangezien ik vind dat munt altijd goed past bij zwart en wit was de keuze snel gemaakt.

De zakken zijn te klein voor Sam (het gedeelte om iets in te bewaren dan toch), maar voor de rest is ze heel tevreden.










PS:
Patroon: Straight Skirt van Little Kiwis Closet
Stof: gekregen op naaiweekend

5 opmerkingen

  1. Echt een tof rokje!!! Staat je kleine meid geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat is een leuk rokje. Eens iets anders en het staat haar super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk, vooral door die zakken in een andere kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof patroontje precies !!
    En hoe grappig, ik blogde afgelopen dinsdag over datzelfde stofje... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Ik hou wel van de patroontjes van LKC (en ook al eens meegedaan aan een test).

    BeantwoordenVerwijderen