Het leven van een leerkracht... (1)

Deze maand zullen jullie op deze blog ook eens andere dingen lezen dan wat je van mij gewoon bent. Ik heb me in een gekke bui ingeschreven voor 40 dagen bloggen! Hier kan je daar wat meer over lezen en zie je ook het overzicht van de deelnemende blogsters. 
Concreet houdt het in dat ik ga proberen om elke dag in maart een blogbericht te publiceren. Sommige dingen liggen nu al vast, anderen zullen nog ter tijd en stond ingevuld moeten worden. 

Van deze rubriek (het leven van een leerkracht) wil ik graag een vaste rubriek maken, die elke zaterdag terugkomt. 

Wat viel er deze week op, in mijn leven als leerkracht? Welke positieve of negatieve ervaring vind ik de moeite waard om het te delen? 

Afgelopen week was het krokusvakantie, en had ik dus geen contact met mijn leerlingen, het sporadische berichtje via Smartschool over de boekbespreking tegen maandag, buiten beschouwing gelaten. Maar wat me wel heel erg blij maakte, was een Smartschoolbericht van een collega. Een bericht dat ik zelf ook had kunnen sturen, want ik ben ook erg pro complimentjes, opstekertjes, leuke dingen niet alleen denken over een ander, maar het ze ook zeggen. 




Geen opmerkingen