Sew Challenge 2: de deelnemers

46 mensen doen er deze 2e editie van de Sew Challenge mee! Ik vind het nog steeds onvoorstelbaar dat er zoveel dames mijn idee leuk vinden :D De hele maand maart kan je dus op verschillende blogs kijken welke uitdagingen ze voorgeschoteld kregen en wat ze ervan bakten. naaiden.

Hoe ging ik deze keer te werk?
Op de blogmeet koppelde ik telkens 2 blogsters random aan elkaar. Zij moesten elkaar 3 criteria opgeven voor een naaisel. We spraken ook af deze keer om bij de criteria wat ruimte te laten voor interpretatie. De overige plekjes voor de Sew Challenge werden opgevuld met mensen die er niet bij konden zijn op 28/1. Raar maar waar, de plekjes voor eind maart waren het snelst volzet?! :p

Welke blogsters doen er mee en in welke periode kan je hun blogpost over de Sew Challenge verwachten?

groep 1: van 1/3 tot en met 5/3:
- Naaiz!
- Juffrouw Kersjes
- B-naais
- Woohoo
- Inspinration
- Flaflinko

groep 2: van 6/3 tot en met 12/3
- Seamsnormal
- Lucky Mie
Sewlisi
- 196
- Wensjewat
- Tantefee
- crea-vie
- Bij oogappelSien
- Naaisgerief
- Lilliepawillie

groep 3: van 13/3 tot en met 19/3
Girlsinuniformblog
- Noxeema
- Momfie
- Naadjesendraadjes
- Biesmies
- Mijn leven met 4 helden
- De zussen
- C'est Saar
- c'art-o-line
- Molemiekes naaiblog

groep 4: van 20/3 tot en met 26/3
- 128
- patat en kroket
- made by Caro
- carreaukes
- Hutsepruts
- Voor Milo
- just Delphine
- Cas en Nina
- Mimaloki
- Sewblondes

groep 5: van 27/3 tot en met 31/3
- Bellevi
- Dieuwke & Sietse
- Sewbel
- Mama creatief
- De zussen
- Vlijtig Liesje knutselt
- Creative Catoo
- Pieke Wieke
- Bel'Etoile
- Sewblondes

7 opmerkingen

  1. Komt gewoon omdat je superleuke ideeen hebt! ;-) nogmaals merci voor de organisatie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zit al te popelen om al dat moois te bewonderen 🙂

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn post staat klaar voor morgenvroeg! Woehoew... Benieuwd om iedereen z'n creativiteit te bewonderen! Merci Davina!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben zo benieuwd naar alle creaties! Super leuk idee Davina, ik ben heel blij dat er toch een vervolg is gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen