Billie - herwerkt

Na de teleurstelling over de vorige Billie voor Noa vloog ik er onmiddellijk na ons naaiweekend al weer met goede moed in en knipte ik een nieuwe uit een stofje dat ik daar won, van Finch fabrics.
Het stuk was net genoeg om een longsleeve uit te knippen.

Ik verbreedde de mouwen met 2cm aan de polsen en verbreedde ook aan de zijnaden elk 1cm. Nu zit het truitje véél beter!

Ik wist niet zeker welke nu precies de bovenkant van de stof was en welke de onderkant, dus ik knipte voor- en achterpand anders. Vind ik wel net dat beetje specialer hebben. :)

 Ik keek niet zo nauw naar de kleurschakeringen en nu zien de twee mouwen er dus wat anders uit, maar dat vind ik ook wel leuk.




PS:
Patroon: Billie van zonen09 (aangepast)
Stof: gekregen, van Finch Fabrics


3 opmerkingen

  1. Leuk gedaan! Mooi stofje he! Ligt hier ook nog, dringend eens iets mee doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk! Ook Noa wordt al een echt model he :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Die kleurschakeringen passen wel bij deze stof, dus erg geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen