Aster nummer 2

Ik maakte eerder al een Aster uit LMV uit een gebreid stofje.
Deze keer gebruikte ik een superzachte tricot - ik kon echt waar bijna niet stoppen met aaien toen ik aan het naaien was - die ik kocht bij Droomstoffen.


Ik paste de halsboorden deze keer een klein beetje aan: bij zowel de voorkant als de achterkant nam ik 2cm weg uit het midden. Nu staat hij niet meer zo veel open zoals de vorige, al kan de stevige boordstof daar ook iets mee te maken hebben...



En nog een actiefoto om af te sluiten. Elegant een beestje van je voet kloppen, heet dat :)


PS:
Patroon: Aster trui uit LMV mei/juni 2016
Stof: tricot: Art Gallery Tribal Study Aura , hier te koop
         boordstof: Jul&Beau, hier te koop

5 opmerkingen

  1. Het staat je heel erg goed!
    Ik heb de Aster een tijd geleden gemaakt en toen heb ik het halsboord ook aangepast: bij mij stond het ook te veel open. Het is toch mooier als het netjes aansluit.

    http://mevrouww2.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen