Fynn bag en MiniAn-tasje

Op naaiweekend maakte ik twee tasjes.
 
Het eerste tasje dat ik jullie graag wil laten zien in deze blogpost is de Fynn bag. Deze maakte ik om mijn boterhammetjes mee naar school te nemen in een herkenbaar tasje. In een stofje waar ik ook altijd vrolijk van word.


Ik vergat mijn label, dus moest ik achteraf nog een geschikt plaatsje vinden... Toegegeven, dit was mijn allerlaatste stuk van het naaiweekend en ik was beter wat minder gehaast te werk gegaan. Het schouderlint heb ik thuis losgetornd en er wat steviger opnieuw opgenaaid.





Het tweede tasje is dit An-tasje in Minionstof, oftewel MiniAn-tasje. Ik maakte het van de overschot van een rimpelrokje. Ik voerde met een geel katoentje, plaatste een gele kamsnap en klaar was Kees (hehe)


Mijn label vergat ik hier uiteraard ook (ik denk trouwens dat ik van de 12 stuks die ik op weekend maakte maar 1 gelabeld heb...), dus stikte ik het achteraf nog onder de klep. Als het tasje dus in gebruik is, zie je er niets van.


Dit tasje heeft nog geen echt doel voor ogen, maar plan ik eens te geven als cadeautje aan iemand die het wel op prijs zou stellen. Eventueel gevuld met een leuke bon of een kleinigheidje.

Ik lees graag wat jullie ervan vinden! 

Fynn bag:
- patroon: gratis, hier
- stof: 2e hands overgekocht

An-tasje:
- patroon: gratis, hier
- stof: droomstoffen, hier


2 opmerkingen

  1. Ze zijn erg goed gelukt! Die Fynn bag ga ik misschien ook nog wel eens maken, dat vind ik een leuk model.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh zo tof! Die Fynn staat ook nog op mijn lijstje, moet ik dringend eens maken en een minion-an-tasje had ik nog niet gezien! Schitterend!!

    BeantwoordenVerwijderen