een simpel sponsen rokje

Spons, ik ben er fan van!
Het enige dat mij vaak tegenhoudt, zijn de dure prijzen van de sponskes die ik mooi vind.
Dus toen ik op naaiweekend zomaar, gratis en voor niks, een overschotje kreeg van Ellen, kon ik een gat in de lucht springen.


En als dan het patroon ook nog es gratis is, dan is dit gewoon een bijna gratis rokje, super toch?
De elastiek en het garen zijn de enige kosten die ik ervoor moest maken.
Klink ik nu gierig? :p 

Een simpel rokje werd het, dat bij deze temperaturen echt zalig dragen is.
En u moet het mijn model vergeven, het was gewoon te warm om er nog iets boven te dragen :)
Ik beloof, dat als ik ze ermee naar school stuur, dat ze dan wel een T-shirt zal aantrekken ;)


stofje: gekregen van Ellen
patroon: tricotrokje van de droomfabriek

3 opmerkingen