52 weken project: week 39 & een juwelen giveaway

Vandaag stuurde ik deze foto in voor mijn 52 weken Cameo project:


Via een Facebookgroepje leerde ik (virtueel) de mama van Guillaume kennen, een jongetje dat op zeer jonge leeftijd al te maken kreeg met een ernstige ziekte. Ik besloot zijn mama een beetje een uitlaatklep te bieden door haar een notitieboekje op te sturen waarin ze haar verhaal kon neerpennen.
De sticker is gebaseerd op G zijn geboortekaartje en het boekje komt van Hema.


giveaway
Misschien een minder bekend gegeven, maar ik maak ook regelmatig juweeltjes. Tot een dikke week geleden waren dat vooral haarspeldjes en oorbellen, ondertussen zijn er ook al kettinkjes bijgekomen.

O.a. voor dit doel heb ik mijn eigen FBpagina gemaakt, het zou me plezier doen als je deze zou willen volgen. Ergens deze week post ik er een giveaway van een setje oorbellen / een kettinkje.


2 opmerkingen

  1. Prachtig! Idd dit boekje is een heel mooi cadeau!

    Geniet nog verder van jouw nieuwe creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt en ook een heel mooi gebaar!!

    BeantwoordenVerwijderen