Nog een Suzanne cardigan

Op zaterdagochtend naaide ik mijn derde Suzanne in elkaar. Weer een stofje dat niet rafelt, dus de easy versie :)
Ik kocht de stof op het Stoffenspektakel en weet eigenlijk zelf niet wat voor stof het is. De grijze kant doet joggingachtig aan, maar het muntgroene lijkt synthetisch.


Van deze Suzanne ben ik meer tevreden dan de vorige (die je hier kan zien). De stof doet toch wel echt veel!



stof: Stoffenspektakel (Samitex)
patroon: Suzanne cardigan, hier te koop


Ik lees altijd met heel veel plezier jullie reacties! 


8 opmerkingen

  1. Mooi! Mijne ligt al geknipt. Maar er kwamen wat andere projectjes tussendoor. En voor de suzanne heb ik volgens mij een rolzoom nodig. Ik heb een nieuwe lockmachine, dus ik moet de handleiding erbij pakken voor een rolzoom.. En blijkbaar vind ik dat nu teveel moeite, dus gaan andere projectjes voor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze vind ik echt helemaal af! De kleuren passen perfect samen en ondanks het een cardigan is vind ik het veel lente uitstralen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super! Ik vind hem ook beter dan je andere versie, deze kleuren passen echt goed samen, en helemáál geen kamerjasgehalte :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent precies fan he ...schoon
    Ik weet het voor mezelf toch nog niet goed ze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo mooi,zou ik ook wel willen hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen