Lotta jurk

Ook de Lotta jurk is een jurk die Sam graag draagt. Ze kon de vorige versie nog niet zo vaak aan, aangezien het weer nog niet echt mee zat, maar met het zonnetje dat we nu vaker en vaker zien, kreeg ik er ook weer zin in :)

Afgelopen zondagnamiddag namen mijn zus en haar vriend de twee kindjes mee naar de dierentuin, mijn ventje besloot wat in de tuin te werken en ik kon dus achter mijn naaimachine kruipen, ideaal!
 Ik maakte de versie met aangeknipte mouwtjes en zakjes nog een keer.




Ik knipte 1 deel fout en vond de rest van de stof niet meer (help!) maar gelukkig was het niet zo'n cruciaal deel en zie je er niets van als je het niet weet :)



Sam is er tevreden mee, al kwam er wel eerst een lipje omdat het "geen zwierrok" is. Aan het volgende jurkje MOET dus een cirkelrok komen. Even snuisteren in mijn patroontjes welke dat gaat worden ;-)

stof: buitenstof: droomstoffen (nu hier te koop in promotie)
stof: voering: Kapellen, Hoogboom
rits: eigen voorraad
houten knoopjes: gekregen van straight grain
bloemetjesknoopjes: eigen voorraad

7 opmerkingen