Bloggers for life: siiri jumpsuit

U zag ze ongetwijfeld de afgelopen weken al verschijnen in blogland: de veilingitems voor Music for Life. De opbrengst van alle veilingstukken voor Bloggers for Life gaat naar Moeders voor moeders en het Berrefonds.

Ook ik zette me in via Bloggers for Life en presenteer u met trots mijn veilingitem:
een kruippakje / jumpsuit / pyjamaatje in maat 68.

Het stofje kocht ik bij bolletjeseend en ik maakte er al deze candy dress mee. Het heet 'siiri in the swing', dus dat schattige egeltje is Siiri. ;o)
De zwartwitte tricot voor de boordjes kocht ik eens over van iemand in een pakket tricotstoffen.
Ik plaatste muntkleurige kamsnaps tussen de beentjes.

voorzijde

detail voorzijde, siiri in the swing

detail achterzijde (ei)

ingestreken (maat)label

voorzijde

achterzijde

detail kamsnaps

Wil je één (of meerdere) lotje(s) kopen, dan ga je als volgt te werk:
* Vul het formulier in onderaan deze pagina;
* Stort 2 euro (per lotje) op rekeningnummer BE69 3770 2596 1378.
te vermelden gegevens: nummer veilingsstuk – je naam – je voornaam – aantal lotjes
Dit veilingstuk is nummer 43.

Ga zeker ook eens kijken bij de andere veilingstukken van deze week:
33 | Jace did it | 34 | Kaatje Naaisels | 35 | Khadetjes  | 37 | Liesellove  | 38 | Nononsonsmoms | 39 | Paspelpoezen  | 40  | Remi&Henri  | 41 | Stannel  | 42 | Van Jansen | 44 | Emma en Mona

7 opmerkingen

  1. Heerlijk, dat stofje... volgens mij ongelooflijk snoezig met een kindje erin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer genoeg past mijn zoontje niet meer in maatje 68, maar ik heb een vraagje: ik heb al een aantal jumpsuits gemaakt en werk die af met boordstof. De kamsnaps blijven dan echter niet goed zitten. Ik zie dat jij met tricot afgewerkt hebt. Is dat stevig genoeg? Ik wil graag een manier vinden zodat de kamsnaps stevig blijven zitten en ik nog een aantal jumpsuits kan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met gewone tricot nog geen problemen gehad (uiteindelijk zijn het wel meerdere lagen waar je doorheen gaat), maar je kan altijd met vlieseline nog wat extra verstevigen - zo ben je zeker.

      Verwijderen