Passerine voor Cas&Nina

Een tijdje geleden zag ik op FB de melding verschijnen van een wedstrijd van Cas&Nina. Ik besloot mijn kans te wagen en schreef me in.
Uit meer dan 100 inschrijvingen werden er 10 gekozen, waar ik bij was, woohoo!!! De volledige lijst van blogsters die gekozen zijn vind je op de FBpagina van Cas&Nina.

Twijfelaar als ik ben, duurde het even voor ik zeker wist wat ik wou maken. Ik wou zeker niet iets maken waarvan er al 100 gepasseerd waren, hoe mooi het dan ook kon worden. En aangezien ik heel zelden iets twee keer maak, moest het ook nu weer iets worden dat ik nog nooit had gedaan.
De nieuwste Ottobre bracht soelaas. Daarin vond ik een jumpsuit, genaamd Passerine. Ver moest ik niet zoeken, ze stond ook op de cover.
Sam heeft 1 jumpsuit, van Hema, en dat draagt ze super graag. Zelfs als ik niet doorga naar de volgende ronde, heb ik haar toch al heel erg blij gemaakt. En dat vind ik eigenlijk het allerbelangrijkste :)
Stofjes kiezen uit hun webshop was ook niet makkelijk! Zo veel moois... 

bloemetjes plukken!
en nog wat meer!

kusje gooien
deze bloemetjes wil ik ook plukken!


achterzijde
pose van Ottobre nadoen :)

















detail plooitjes en zakjes met doorlopende print
boordstof is muntgroen, tweelingstiksel aan mouw en pijpjes ook


 Het naaien viel heel goed mee. Het innaaien van Framilon was voor mij nieuw, maar dat ga ik zeker nog doen. Het geeft zo toch wat meer stevigheid aan naden die veel gaan moeten rekken.
Ook de pasvorm zit perfect, lengte is prima, en Sam voelt er zich supergoed in.
(Ze wil het al niet meer uitdoen!)

Vanaf 11 juni kan er gestemd worden op de FBpagina van Cas&Nina. Ik herinner jullie er dan graag aan! :)

stof: Cas&Nina
patroon: Passerine, uit Ottobre 3/2015






21 opmerkingen

  1. Wauw zo leuk zeg! Ik wou al meteen gaan stemmen! Nog even wachten dus :-)
    Het staat haar heel mooi en het kleuraccent vind ik ook heel geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super knap gedaan.... combinatie met mint is super!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi. En hik ben dol op dat stofje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn stem heb je! Een hele mooie jumpsuit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Die jumpsuit was me ook opgevallen en nu ik die van jou zie, denk ik er toch ook over eentje te maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Heb ook al naar dat patroon zitten kijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Staat haar prachtig :-), mooi gedaan! Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk, ik kan me voorstellen dat die heerlijk zit. Ik ga zeker stemmen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is inderdaad een leuk model jumpsuit, die ottobre moet ik maar snel in huis halen. Ik duim voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tof zeg ....ik moet naar de kranten winkel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk gedaan :) Dat patroontje komt hier later ook nog ongetwijfeld aan bod en zeker na dit te zien ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bij deze heb ik een nieuwe (voor mij althans :-)) blog leren kennen dankzij de wedstrijd van Cas en Nina. Wat een mooie jumpsuit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dat heb je heel goed gekozen uit die Ottobre, sprong mij ook direct in het oog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg leuk gemaakt!
    Tof patroontje ook, ze ziet er inderdaad gelukkig uit dus eigenlijk heb je al voor een stuk gewonnen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig gecombineerd en zo mooi gemaakt!
    Zo te zien vind dochterlief het ook lekker zitten, wij stemmen op jou!
    X uit Nederland

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nog een stem erbij! Wanneer deze jumpsuit te klein is geworden wil ik me gerust opgeven om ze over te nemen. Zo'n handige naaister ben ik namelijk niet.

    BeantwoordenVerwijderen