de stoffenmiekes KOTK popjes

Ik schreef al over de stoffemiekesgroep, waar nu een sewalong georganiseerd wordt ter ere van hun tweede verjaardag. We naaien zo veel mogelijk popjes en geven ze aan een ziekenhuis waar ze een afdeling kinderoncologie hebben, of waar jonge kankerpatiĆ«ntjes terecht kunnen voor behandelingen. Voor de minder ervaren naaisters zijn er ook makkelijkere projectjes.

Ik heb vandaag een Mieke en een Janneke gemaakt en zat er in totaal toch een viertal uurtjes aan, ondertussen ook wel een pamper verschoond, met Noa rondgewandeld tot hij sliep en bv gegeven :)

Ik had de flockfolie er al op gestreken toen ik antwoord kreeg dat dat niet mocht omdat het zou kunnen loskomen. En toen begon het gesukkel... Loskomen zullen ze in elk geval niet meer doen!

Ook de afwerking aan de 'hals' is niet mooi. Misschien maak ik er nog een sjaaltje voor, zoals ik sommige anderen al zag doen, dan valt dat stiksel daar niet zo op...

Janneke en Mieke KOTK

1 opmerking