zien naaien doet naaien...

Op de blog van MinnieMie werd ik nog maar eens geconfronteerd met een Lottajurkje, zo mooi! En daar was weer dat stemmetje in mijn hoofd: 'je hebt het patroon van dat rokje hier al zo lang liggen, waarom heb je dat nooit gemaakt?'
Maandag kreeg ik van manlief nog eens een naaidagje. Concreet houdt dat in dat hij zich met de kinderen bezig houdt zodat ik ongestoord kan doorwerken, afgezien van de occasionele pamperwissel of borstvoeding :)
Maar soit, de Lotta dus. Ik liet Sam zelf een stofje kiezen uit mijn stoffenbakken. Zij koos een stofje dat ik in november vorig jaar won op de blog van Noddy en Larabella. Ik vond dat een goede keuze :)
Een mooie contrasterende stof echter vond ik niet tussen mijn effen katoen. Gelukkig kocht ik onlangs bij Daaidieka nog wat ribvelours en zeg nu zelf, dat past toch ook perfect?




Patroon: Lotta skirt van compagnie M
Stof: gewonnen katoentje en ribvelours van daaidieka

6 opmerkingen

  1. Het bruin past zo goed bij je stof dat ik het eerst niet eens zag! Heel subtiel, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Lotta's blijven prachtig! Al ben ik, geĆÆnspireerd door de zon, nu meer voor zomerkleurtjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel tof! en sympathiek van je man ook! die heeft het begrepen se!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoera voor naaitijd!
    Heel knap rokje, ze is precies gelukkig. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een snoetje ... ik heb het patroon ook maar ook nog niet gemaakt ....heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen