milestone mini cards

Een tijdje geleden zag ik ze al op iemands blog verschijnen, de milestone mini cards. Ideaal om de fratsen van je kinderen op te noteren. En diegenen die Sam kennen, weten dat we hier al een aantal voorbeelden van hebben :)

Ik was op de site van Blabloom aan het kijken (en kocht er o.a ook kokosolie, voor het mengseltje voor de wasbare billendoekjes), vond daar deze kaartjes en kon het niet laten om ze te bestellen.

En, zoals je kan zien, schreef ik er al een aantal vol. En er zijn er nog 94 over, voor de volgende leuke uitspraken die we nooit mogen vergeten! :)










 Ik maak niet veel reclame, maar blabloom is echt een leuke site met heel toffe dingen die vaak ook nog eens goed voor het milieu zijn! Zoals ze het zelf omschrijven: 'gezonde producten'! Zeker de moeite om eens te gaan kijken!

2 opmerkingen

  1. Super! Ik heb die kaartjes ook al aangekocht nog voordat Finn er was :) Ze liggen nog even in de kast maar ik kijk er al naar uit om zijn zinnen neer te schrijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha!!!! Ik vind Sam grappig!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen