bekleding schommelstoel - deel 2

Hehe, deel 1 van deze post dateert al van maandag 2 februari :)
Nu ja, dringend was het project ook niet, aangezien Noa in de co-sleeper bij ons in de kamer slaapt en de schommelstoel nog maar zelden gebruikt wordt. Daar komt binnen een x-aantal maanden wel verandering in.
Die grote lappen stof lagen echter in de weg in mijn schuif. Vandaag maakte ik dus plaats!
En wat een 'snel projectje' diende te worden, bezorgde me toch weer heel wat lostornwerk.
Ik ben écht niet goed in het nadenken over hoe ik dat in elkaar moet zetten zodat het er aan de juiste kant mooi uitziet na het keren. Twee keer lostornen dus...
De vorige cover zag er zo uit:
Het zitgedeelte maakte ik al. Vandaag was het ruggedeelte aan de beurt. Twee stukjes katoen van Soft Cactus met 4 lagen fleece ertussen. Geen makkie om te stikken, rekbare stof + niet-rekbare stof. Zeker niet makkelijk om gelijk te blijven, maar ik ben super tevreden met het resultaat.



Wat vinden jullie?

5 opmerkingen

  1. ik vind het heel netjes gemaakt, de stof maakt dat de schommelstoel nog oud blijft in de positieve manier, dus netjes gepimpt zou ik zeggen!!!
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, hatelijk, van die 'gedeelde' projecten met niet rekbare en rekbare stof. Ik vind dat je het er prima van afgebracht hebt, je stoel is er weer helemaal klaar voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk geworden en ja het zijn vooral de snelle projectjes, die je zo klaar hoopt/moet/denkt te hebben en je dus tegen de tijd naait waar een verkeerde naad extra irritant is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel knap, die stoel is klaar om in gebruik te nemen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen