Roxanne - mijn eigen interpretatie

Het patroon Roxanne van de Facebookgroep Handwerk lag al een tijdje geleden klaar. Ik kocht tricot (is eigenlijk een patroontje voor katoen) en stak de jurk gisteren in elkaar.

Ik deed wel een aantal aanpassingen:
- Het rugdeel knipte ik in 1 deel, zonder uitsparing
- Het stukje uit het voorpand liet ik ook dicht (beetje deftiger)
- Ik gebruikte tricot en elastisch biais.

Mijn resultaat ziet er zo uit:



Het voorpand van de rok is met plooitjes, het achterpand is met neepjes.
Ik maakte maat 36 en hij zat perfect, echt zalig om aan te doen!

Patroon: Roxanne
Stof: Fino in Fondo

13 opmerkingen

  1. Wauw, echt heel erg mooi! En mooie kleuren combinatie vind ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super gedaan!! Fluo geeft een speciaal accent!! MOOI.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwwwwie!!!

    Ik nomineerde je net voor de Liebster Award, ga snel eens piepen op mijn blog (www.myminniemie.blogspot.be). Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik nomineerde je ook!!!!!!!!!!!!
    amaai, jouw blog moet écht wel de moeite zin hé!!
    check mijn blog als je nog eens wil meedoen)
    https:madebymazella.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waw, dat patroontje moet ik ook eens uittesten.

    Ik heb je trouwens zonet genomineerd voor de Liebster-award (http://www.petiteboutdechou.blogspot.com/2014/04/ik-zag-ze-de-afgelopen-weken-op.html ). Het zou fijn zijn moest je eens een kijkje gaan nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie jurk!! En blog! Een volger erbij :)

    BeantwoordenVerwijderen