Ik won een stempelset!

Een tijdje geleden deed ik mee aan de wedstrijd op de blog van Karen om een stempelset te winnen. Wie niet waagt, niet wint, toch?

En... ik won :)
 Zalig om deze foto te zien op haar blog :)

Ik kreeg het pakketje supersnel aan, met een leuk kaartje en tekstje erbij.

















Sindsdien staat het te pronken op de kast. Tijd om het uit te pakken en mij ermee bezig te houden, had ik helaas nog niet. Maar kijk... zie ik daar geen herfstvakantie aankomen? Jawel!

* wordt vervolgd *

PS: Er zijn nog 7 dagen om mee te doen aan mijn give-away. Er zouden nog een aantal volgers bij moeten komen, en dan kan ook deze wedstrijd in schoonheid worden afgesloten.

2 opmerkingen

  1. Whow... zo leuk dat er iemand gewonnen heeft die we al eens gezien hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, wie wint nu niet graag een leuke give away. ;-) Benieuwd wat je met de stempeltjes gaat doen.

    BeantwoordenVerwijderen