3 zusjes voor Owie Owl

Vandaag maakte ik drie knuffeluiltjes. Voor twee ervan weet ik al direct een bestemmeling, de derde is nog op zoek naar een nieuwe eigenaar of eigenares.

De verschillen tussen de drie zijn subtiel omdat ik dezelfde stofjes gebruikte. Enkel in de vleugels zie je verschillen. De voorzijde (stof met hartjes) is ook een stukje van een kussensloop van Zeeman die ik ooit kocht.
drie op een rij

met gezigzagde vleugels
(eerst dubbel gevouwen)

met biais aan de vleugels
--> zakjes

minimale zigzag


achterzijde: roze met witte bolletjes

 Verder waste (en droogde) ik vandaag een stofje dat ik wil gebruiken voor de Burda 7828 - het befaamde patroon :) Hopelijk gaat het er als kleedje ook nog zo mooi uitzien als nu. Dit is het stofje, ik kocht het in Westerlo, bij 't Stoffenwinkeltje tijdens de braderij voor 2,5 euro per meter.




1 opmerking

  1. Van die stof heb ik een kruippakje gemaakt! Mooi he :) jij kocht ze wel veel goedkoper dan ik! Benieuwd alvast naar het resultaat :)

    BeantwoordenVerwijderen